2 dagar kvar

1kommentarer

Om två dagar flyttar jag till Canterbury. Det känns alldeles galet, allra mest därför att jag är inte särskilt sugen. Jag längtar inte. Har inte så stor motivation att återgå till skolbänken, även om jag kommer läsa intressanta kurser i höst. Men jag vill hellre jobba.
 
Tiden kommer gå fort, det är vad jag försöker intala mig själv. Snart kommer jag vara stressad över deadlines och inse att det är dags att börja packa resväskan igen. Sista rycket, det är bara att bita ihop så att jag får det där efterlängtade examensbeviset.
Canterbury, student,

1 kommentarer

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

19 Sep 2013 20:42

Jag är nog lite efter, haha, men vart ligger det stället du ska flytta till? Kände inte igen "namnet" :)

Svar: Canterbury ligger i England, precis söder om London :)
onecoffeetogo.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej