Pass, biljett och väskor packade

0kommentarer

Nu är alla väskor packade. Imorgon är det dags. Då går planet till England för att spendera hösten i Canterbury (om inte något fantastiskt jobberbjudande eller dylikt skulle dyka upp). Orkar knappt hålla ögonen öppna för idag har jag jobbat och sedan bara sprungit runt på stan med min lista över saker som ska inhandlas (adapter, lås till väskan osv.) samt suttit och försökt dubbelkolla att jag har all information som jag behöver när jag väl är på plats. Jag vill gärna undvika att behöva springa runt på campus, som verkar väldigt stort, med två tunga väskor i jakt på någon byggnad eller person. Förhoppningsvis kommer inte det ske utan jag kan smidigt "checka in", få min rumsnyckel, lägga in sakerna, handla lite matvaror så jag har frukost på söndag och sedan gå till studentpuben, för det är där jag tror de flesta (lite vilsna) studenter kommer hålla till. För imorgon och på söndag kommer nämligen ALLA studenter som ska bo på campus att flytta in i sina bostäder. Så jag kommer nog inte vara ensam om att vandra runt lite vilse på campus. 
student,

Kommentera

Publiceras ej