Tur i oturen

0kommentarer

 
"CONGRATULATIONS! You have won 2 tickets to Manchester United vs West Ham". 
Åh herregud. Kan ni förstå hur glad jag blev när jag såg det meddelandet?? Att få tag i fotbollsbiljetter (utan att behöva betala dubbla priset till någon sportresearrangör) i England är jättesvårt. Därför kunde jag knappt tro mina ögon när jag läste att JAG har VUNNIT två matchbiljetter för att se favoritlaget. 
 
Lyckan förvandlades nästan till tårar någon minut senare när jag upptäckt att matchen äger rum just den dagen då jag ska flyga till Australien. Kan man ha mer otur? Av alla datum under hela hösten och våren, så var jag "tvungen" att vinna fotbollsbiljetter till en match som äger rum just den dagen då jag verkligen inte kan ta mig till Manchester. Suck. Tydligen kan jag inte byta biljetter till en annan match. Typiskt. Tur i oturen, det är nog allt man kan säga just nu.
Manchester United, fotboll,

Kommentera

Publiceras ej